............
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
Qaptur - problemy.
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
W cdi to napewno trzeba skracac ciegno by zmniejszyc cisnienie.1 obrot nakretki zmniejsza o okolo 0,1 bar.W benzynce moze byc na odwrót-nie wiem jak zamocowana i sterowana jest gruszka.Niemniej w cdi metoda prob i bledow ustawilem idealnie na 1.35 bar bezatmosferycznego (czyli na kompie odpowiednio 2.35-2.37bara)gdzie przy 1.37 wskakuje tryb awaryjny.Jezdzilem z kompem i przez obd rejestrowalem wyniki.Trzeba ustawic maksymalnie blisko ale nie przekroczyc granicy wtedy mamy max moc i brak trybu awaryjnego.Nie wiem jakie cisnienie w benzynce ale napewno mniejsze.
Tez sie kolego nad tym zastawialem.I co gorsza wydaje mi sie bo mierzylem po zakupie ze doladowanie mialem na kompie 2.60 bar bez trybu awaryjnego ale pewny na 100 proc nie jestem.Jak gdzies znajde zapisane dane to pokaze.Miedzyczasie odlaczalem akumulator i chyba od tego czasu cisnienie musialem zmniejszyc bo byl notlauf.Wiem ze turbinka w smarcie dmuchnie spokojnie wiecej grozi to jednak upaleniem zaworow i roztopieniem tlokow lub przegrzaniem wirnika turbiny od strony goracej.Trzeba jednak robic to z glowa by nie rozwalic silnika.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Fan911 i jego problemy. | fan911 | 15 | 6.991 |
02.05.2021, 14:12 Ostatni post: masta784 |
|
Ryjan1 i jego problemy | ryan1 | 19 | 9.389 |
10.02.2017, 18:43 Ostatni post: mermen124 |
|
Problem ze ślizganiem się sprzęgła by AdaaM i inne jego problemy. | AdaaM__ | 32 | 13.756 |
22.01.2017, 07:48 Ostatni post: Lolek |
|
Loyer i jego problemy a zaczęło sie od - Vin pomocy | loyer | 28 | 11.732 |
06.01.2017, 16:49 Ostatni post: Kanapa |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości