W naszym smarcie ForTwo włącza się chwilkę po odpaleniu wentylator i wyłącza się kilka sekund po jego wyłączeniu.
Na serwisie sprawdzili i powiedzieli, że wszystko OK bo to wentylator intercoolera i on powinien tak właśnie pracować.
Jak u Was w dieselkach CDI się to odbywa ??
Czy to faktycznie jest normalny tryb pracy ??
Fireman
Liczba postów: 572
Dołączył: Apr, 2006
Reputacja:
11
Imię: Kazimierz
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Macierzysz
smart fortwo 450 cdi
Fireman
22.10.2006, 15:13
Przy okazji to sprawdzę to Ci napiszę.
Co się spali to nie zgnije!!!
All-capone
Liczba postów: 1.292
Dołączył: Jul, 2006
Reputacja:
18
Imię: Robert
Skąd: blisko Iławy
All-capone
28.10.2006, 13:53
masz uszkodzony czujnik temp powietrza dolotowego
wygląda on tak:
http://www.allegro.pl/item137237549_smar...owego.html
jest wpiety do intercoolera
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl
Chciałbym wymienić intercooler (bo mi cieknie...) ale nie wiem jak w CDI go wyszarpać....
Może ktos to robił ????
PS. Czy opłaca się go uszczelnić czy wymienić.... ?
robił robił-zalezy jak lubisz jak bez łamania gięcia wciskania na siłe to najlepiej opuścic silnik z zawieszeniem wtedy wszystko pójdzie gładko ,mozna tez na łamaka bez opuszczanaia -ja jednak nie polecam
No dobra, ale w warunkach garażowych da się to zrobić .... ?
Jakie trza mieć sprzeta???
ja to zrobilem u znajomka... w garazu.
generalnie najpierw odlaczylem i wyciagnalem wentylator na IC, potem od spodu poluzowalem opaski sciagajace (ktore trzymaly gume x2) nastepnie sciagnalem rowniez taki gumowy gruby przewod idacy do komory silnika (od gory (ktory przeszkadzal mi podczas wyciagania IC) i IC wyszedl... tyle
narzedzia uzyte? ... do odkrecenia opasek to klucz 7 badz nasadka 7... chyba tyle...
(cdi 0,800) jak otworze pokrywę silnika to oczywiście widzę silnik i po lewej stronie chłodnicę z wiatrakiem, czy to ustrojswo chłodzi olej? Bo mi stamtąd kapie troszkę. Na evilution nic na ten temat nie znalazłem ale na mój chłopski rozum to chyba chłodnica oleju. Dam rade ja wyciągnąć bez opuszczania silnika? Pomóżcie, wielkie plisski.