(24.03.2016, 10:29)obwd-crash napisał(a):(23.03.2016, 21:16)shagger napisał(a): Jadac swoim 450 cdi na trasie spotkalem czarnego 450 brabusa polifta.Koles chcial sie mierzyc wiec to robilismy dobre 20 km.Brabus wygladal na oryginala(szerokie blotniki,szerokie kola,blenda zderzaka,wydech na srodku)Dziwne jest to ze moj 450 cdi (po remapie) dawal mu smialo rade zarowno na przyspierzenie jak i predkosc max.Musialem lekko odpuszczac gaz by na niego poczekac Kto to byl to nie wiem
No cóż, jeżeli to był oryginał Brabus to miał ogranicznik prędkości (chyba na 145km/h) a Ty po remapie zgubiłeś kaganiec (przed remapem 135km/h)
Co do przyspieszeń, pytanie w jakim zakresie prędkości jazdy "się testowaliście" ? Jeżeli do około 70-80km/h to lepszy powinien być Brabus, a powyżej już diesel po remapie. Moment obrotowy silnika ma wpływ na zdolności przyspieszania auta, a moc na prędkość maksymalną. Diesel po remapie ma wyższy moment obrotowy od Brabusa.
Zmartwie Was: z prawdziwym Brabusem żaden cdi po remapie nie ma podejścia...
Na żadnym biegu i przy żadnej prędkości.
P.S.Kaganiec jest na 155km/h, więc zanim cdi rozpędzi się do tej prędkości, Brabus jest daleeeko z przodu.
P.S.
Może to był 600/700 z kompletem gratów (np. patrz moje cdi, choć jeszcze bez wydechu). Normalnie seria 600 jedzie podobnie do cdi po programie, z lekką przewagą cdi.
A wszystko to sprawdzone na drodze...
Pzdr.