jest jeszcze czwarta opcja= zapowietrzony układ chłodzenia
termostat - sprawdż czy są oba gorące węże jak gorące- termostat raczej sprawny
uszczelka - stary dobry sposób- korek do butli do wina-rurka do wina- woda wapienna
zatkaj korkiem zbiornik wyrównawczy płynu, wlej do rurki wody wapiennej i obserwuj na wysokiej temp.
jak zmętnieje to 100% uszczelka
a z pompą to do wróżki lub drzeć z silnika
jak zapowietrzony-na podjazd lub na górke jak najwyżej przód do góry zagrzać sinik na maxa i dolewać płynu i obroty
osobiście od tego bym zaczął
proste jak wszystko w smarcie.hihi
termostat - sprawdż czy są oba gorące węże jak gorące- termostat raczej sprawny
uszczelka - stary dobry sposób- korek do butli do wina-rurka do wina- woda wapienna
zatkaj korkiem zbiornik wyrównawczy płynu, wlej do rurki wody wapiennej i obserwuj na wysokiej temp.
jak zmętnieje to 100% uszczelka
a z pompą to do wróżki lub drzeć z silnika
jak zapowietrzony-na podjazd lub na górke jak najwyżej przód do góry zagrzać sinik na maxa i dolewać płynu i obroty
osobiście od tego bym zaczął
proste jak wszystko w smarcie.hihi