(06.09.2018, 21:24)plesniak napisał(a): Wiem, że na forum są chyba tylko 3 osoby, które maja abonament na mapy ale informuję, że TomTom w końcu ogarnął temat i mapy się aktualizują prawidłowo. Jak komuś się nie aktualizują to piszcie. Powiem co trzeba zrobić.Potwierdzam. Udało się ogarnąć aktualizację dzięki metodzie Pleśniaka - Paweł dziękuję za pomoc. TomTom twierdził, że mam uszkodzoną kartę i dealer powinien mi ją wymienić. Ja twardo, że mapy do czasu aż oni coś namieszali w systemie aktualizowały się bez problemu. Wysłałem im instrukcję Pleśniaka co mają zrobić. Po 3 tygodniach dostałem info, że nawigacja została "odłączona od konta" i mogę próbować ją zaktualizować. Po uruchomieniu Smart Media Connect i zrestartowaniu komputera, ruszyła automatycznie aktualizacja map. Więc stwierdzam, że problem w 90% przypadków związany jest z aplikacją TomTom i leży po ich stronie
Tapnięte z SG NOTE 8
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)