nie patrz na to ,ze Smart ma 100 tys i nie kupisz ... błedne rozumowanie . ja kupilem Smarta ktory miał 50 tys . przebiegu i silnik byl na wykaczeniu.
Mam ponad 100tys i generalnie nic sie nie dzieje . Zrobilem remont i smigam . Zawsze jak kupujes samochod uzywany nie wiesz na co trafisz . Przyklad :
szukalem samochod dostawczy do 150 tys . przebiegu .
Zjezdzilem pol Polski za samochodem . SAmochody diesla praktycznie wszystkie byly zajezdzone!! nie palily badz jakies cuda sie dzialy podczas jazdy . Trafilem na komis W Warszawie. Staly tam 2 kangury . Jeden mial przebieg 300tys ten drugi , ktory kupilismy 200 tys. Powiem TAk.
Jeden i drugi palil na dotyk ! nie kopcil , siliki pracowaly idealnie ,cicho ...wszystkie 1.2 16 V .
Kupilismy tego z przebiegeim 200 tys , z tego wzgeldu ,ze mial lepsze dodatki ( elektryke, klime itp )
Dodam ,ze serwis byl prowadzony do konca czyli 200 tys.
Do tej pory zrobilem jakies 10 tys. i nic sie nie dzieje . Jak wyjmuje bagnet to stan jest caly czas taki sam a olej zolty.
CO do Smarta .... 600 padają to fakt , ale nie jest to znwou jakas tragednia . Znam osoby ktore zrobia ci samochod dobrze i zamkniesz sie w 2 tys z wymianą cześci .
Jest to normą chyba juz ,ze 600 trzeba robić i 700 nawet .
Opuszczasz silnik wymieniasz co masz wymienic i po sprawie . Robisz kolejne 80-100 tys .
Dla mnie CDI jest trochę za glosny , pada tam ponoc szybciej turbina i sprzeglo a to tez sa duze wydatki ,.
Turbina 2,5 tys a sprzeglo ponad 1,5 tys .
Mam ponad 100tys i generalnie nic sie nie dzieje . Zrobilem remont i smigam . Zawsze jak kupujes samochod uzywany nie wiesz na co trafisz . Przyklad :
szukalem samochod dostawczy do 150 tys . przebiegu .
Zjezdzilem pol Polski za samochodem . SAmochody diesla praktycznie wszystkie byly zajezdzone!! nie palily badz jakies cuda sie dzialy podczas jazdy . Trafilem na komis W Warszawie. Staly tam 2 kangury . Jeden mial przebieg 300tys ten drugi , ktory kupilismy 200 tys. Powiem TAk.
Jeden i drugi palil na dotyk ! nie kopcil , siliki pracowaly idealnie ,cicho ...wszystkie 1.2 16 V .
Kupilismy tego z przebiegeim 200 tys , z tego wzgeldu ,ze mial lepsze dodatki ( elektryke, klime itp )
Dodam ,ze serwis byl prowadzony do konca czyli 200 tys.
Do tej pory zrobilem jakies 10 tys. i nic sie nie dzieje . Jak wyjmuje bagnet to stan jest caly czas taki sam a olej zolty.
CO do Smarta .... 600 padają to fakt , ale nie jest to znwou jakas tragednia . Znam osoby ktore zrobia ci samochod dobrze i zamkniesz sie w 2 tys z wymianą cześci .
Jest to normą chyba juz ,ze 600 trzeba robić i 700 nawet .
Opuszczasz silnik wymieniasz co masz wymienic i po sprawie . Robisz kolejne 80-100 tys .
Dla mnie CDI jest trochę za glosny , pada tam ponoc szybciej turbina i sprzeglo a to tez sa duze wydatki ,.
Turbina 2,5 tys a sprzeglo ponad 1,5 tys .