Jeżeli troszkę znasz angielski to zapraszam na forfour.co.uk
Chłopaki tam modują waryjaty na około 210-230 KM.
Najprostszy i najtańszy mod to wywalenie dławnicy na zaworze selenoidowym regulatora paliwa.
Podobno daje około 10 KM, potem już się zaczyna zabawa w kombinacje i KONIECZNY jest mod oprogramowania.
Z tym ostatnim jest tragicznie ponieważ Brabus zabezpieczył co nieco a na dokładkę było kilka wersji tego auta.
Zadaj sobie pytanie do ilu chcesz dojść i jaki budżet na to przeznaczyć.
Zrobiłem kilka modów i najlepszy to wysłanie SAM-a do Tonego w UK aby wgrał taki w miarę spokojny program - zrobiło się około 190 KM i extra 50 Nm.
Ładuje teraz do około 1.6 Bar.
Pamiętaj o wrażliwej głowicy i oszukiwaniu-opóźnionym działaniu czujnika temperatury cieczy chłodzącej.
Minimum zabezpieczenia to wstawienie dodatkowego czujnika temperatury oleju np. w miskę olejową.
Mam do sprzedania zmodyfikowaną cześć układu z wywalonym 1 katem -P&P.
Mi nie pasuje - za późno wstaje turbo a na korektę softu do UK nie pojadę.
Błędy pojawiają się przy emeryckiej jeździe prawdopodobnie trzeba by wkręcić przejściówkę/minikat przed sondą.
Chłopaki tam modują waryjaty na około 210-230 KM.
Najprostszy i najtańszy mod to wywalenie dławnicy na zaworze selenoidowym regulatora paliwa.
Podobno daje około 10 KM, potem już się zaczyna zabawa w kombinacje i KONIECZNY jest mod oprogramowania.
Z tym ostatnim jest tragicznie ponieważ Brabus zabezpieczył co nieco a na dokładkę było kilka wersji tego auta.
Zadaj sobie pytanie do ilu chcesz dojść i jaki budżet na to przeznaczyć.
Zrobiłem kilka modów i najlepszy to wysłanie SAM-a do Tonego w UK aby wgrał taki w miarę spokojny program - zrobiło się około 190 KM i extra 50 Nm.
Ładuje teraz do około 1.6 Bar.
Pamiętaj o wrażliwej głowicy i oszukiwaniu-opóźnionym działaniu czujnika temperatury cieczy chłodzącej.
Minimum zabezpieczenia to wstawienie dodatkowego czujnika temperatury oleju np. w miskę olejową.
Mam do sprzedania zmodyfikowaną cześć układu z wywalonym 1 katem -P&P.
Mi nie pasuje - za późno wstaje turbo a na korektę softu do UK nie pojadę.
Błędy pojawiają się przy emeryckiej jeździe prawdopodobnie trzeba by wkręcić przejściówkę/minikat przed sondą.
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904