Dzięki serdeczne za info z SD (nie omieszkam podjechać i sprawdzić)
Mocowanie alternatora wygląda (na ile można zajrzeć) OK i chyba nie jest skoszony.
Szukając przyczyn znalazłem na http://www.evilution.co.uk, że przyczyną może być wtyczka wchodząca do alternatora od góry.
I faktycznie u mnie wygląda to tak jak u nich pokazane, mianowicie izolacja na 3 przewodach tuż przy wtyczce popękana i naruszona.
Wg nich kable do wtyczki są od urodzenia za krótkie i przy drganiach silnika po jakimś czasie pękają i występują problemy z rozruchem po zatrzymaniu MHD na postoju lub/i jak u mnie z rozruchem z kluczyka. Co prawda o ładowaniu nic nie wspominają
Wtyczka zamówiona i idzie do wymiany. Po wymianie podjadę na SD. Jak nic nie wyjdzie dam do sprawdzenia alternatorozrusznik.
Dam znać jak się dalej rozwija (dla potomności)
Mocowanie alternatora wygląda (na ile można zajrzeć) OK i chyba nie jest skoszony.
Szukając przyczyn znalazłem na http://www.evilution.co.uk, że przyczyną może być wtyczka wchodząca do alternatora od góry.
I faktycznie u mnie wygląda to tak jak u nich pokazane, mianowicie izolacja na 3 przewodach tuż przy wtyczce popękana i naruszona.
Wg nich kable do wtyczki są od urodzenia za krótkie i przy drganiach silnika po jakimś czasie pękają i występują problemy z rozruchem po zatrzymaniu MHD na postoju lub/i jak u mnie z rozruchem z kluczyka. Co prawda o ładowaniu nic nie wspominają
Wtyczka zamówiona i idzie do wymiany. Po wymianie podjadę na SD. Jak nic nie wyjdzie dam do sprawdzenia alternatorozrusznik.
Dam znać jak się dalej rozwija (dla potomności)