Z ciekawostek, na allegro pojawił się akumulator z 453.
Być może te informacje są do znalezienia w necie, ale postanowiłem je tutaj dodać, może komuś kiedyś do czegoś się przydadzą. Może nawet mi.
Akumulator jest wykonany w technologii litowo-jonowej (a czego się w sumie spodziewać?).
Produkowane są przez firmę Deutsche Accumotive GmbH & Co KO., która mieści się w Kirchheim unter Teck, na południowy wschód od Stuttgartu. Z informacji w necie wynika, że to spółka córka Mercedesa i od 2012 roku zajmuje się produkcją akumulatorów do pojazdów elektrycznych i hybrydowych dla koncernu.
Na akumulatorze są następujące napisy:
HV-Battery E18-2 evo (znaczy, że to już któraś wersja, fajnie, że ulepszają )
U nenn = 339V
E nenn = 17600 Wh
C = 52 Ah
m = 169 km
Dla nieznających niemieckiego: nenn oznacza znamionowy.
Rozwijają zarówno hardware, jak i software.
Oba mają również swój numer części , więc po kolei:
SW: A7899025101
Softwarestand: SW465(E06.07.18) (to w nawiasie wygląda jak data opracowania, albo wdrożenia wersji)
HW: A7899014200
Hardwarestand: C2_4477K_07
Na baterii na jednej z naklejek jest również następujący napis: BT6BE1*1000
Te dwie informacje wychodzą w opcjach przy rozkodowywaniu VINu:
V72 BATTERY INDEX 1000
V73 BATTERY TYPE BT6BE1
Nie wiem, czy można było wybrać inną wersję.
Numer części to A7893402806. To pozwoliło znaleźć trochę dodatkowych informacji, m.in. takich, że cena nowego to aktualnie 10900 EUR. Na szczęście brutto
Znalazłem jeszcze informacje, że akumulator do 453 składa się z 96 ogniw.
Być może te informacje są do znalezienia w necie, ale postanowiłem je tutaj dodać, może komuś kiedyś do czegoś się przydadzą. Może nawet mi.
Akumulator jest wykonany w technologii litowo-jonowej (a czego się w sumie spodziewać?).
Produkowane są przez firmę Deutsche Accumotive GmbH & Co KO., która mieści się w Kirchheim unter Teck, na południowy wschód od Stuttgartu. Z informacji w necie wynika, że to spółka córka Mercedesa i od 2012 roku zajmuje się produkcją akumulatorów do pojazdów elektrycznych i hybrydowych dla koncernu.
Na akumulatorze są następujące napisy:
HV-Battery E18-2 evo (znaczy, że to już któraś wersja, fajnie, że ulepszają )
U nenn = 339V
E nenn = 17600 Wh
C = 52 Ah
m = 169 km
Dla nieznających niemieckiego: nenn oznacza znamionowy.
Rozwijają zarówno hardware, jak i software.
Oba mają również swój numer części , więc po kolei:
SW: A7899025101
Softwarestand: SW465(E06.07.18) (to w nawiasie wygląda jak data opracowania, albo wdrożenia wersji)
HW: A7899014200
Hardwarestand: C2_4477K_07
Na baterii na jednej z naklejek jest również następujący napis: BT6BE1*1000
Te dwie informacje wychodzą w opcjach przy rozkodowywaniu VINu:
V72 BATTERY INDEX 1000
V73 BATTERY TYPE BT6BE1
Nie wiem, czy można było wybrać inną wersję.
Numer części to A7893402806. To pozwoliło znaleźć trochę dodatkowych informacji, m.in. takich, że cena nowego to aktualnie 10900 EUR. Na szczęście brutto
Znalazłem jeszcze informacje, że akumulator do 453 składa się z 96 ogniw.