Kamil vel Pigmej kłania się nisko
Miło mi dołączyć do forum
Od wczoraj jestem szczęśliwy posiadaczem Smart FT 450 cabrio z silnikiem 0.7 NoPb.
Auto dostałem od znajomej, która nie ma wiedzy ani czasu na naprawy.
Dość ciekawa wersja. Cabrio, klima, automat.
Na tę chwilę auto nie odpala, bo wyświetla mi błąd kluczyka. Poza tym do zrobienia dach (brak prawego silniczka) no i gruntowne czyszczenie.
Gdyby ktoś z Katowic i okolic potrzebował garażu do naprawy swojego Mario Cart, to służę pomocą.
Czy da się na stałe wyłączyć/obejść immobiliser, żeby nie pakować się w koszty? Kluczyki mam dwa, oba oryginalne.
Pozdrawiam
Miło mi dołączyć do forum
Od wczoraj jestem szczęśliwy posiadaczem Smart FT 450 cabrio z silnikiem 0.7 NoPb.
Auto dostałem od znajomej, która nie ma wiedzy ani czasu na naprawy.
Dość ciekawa wersja. Cabrio, klima, automat.
Na tę chwilę auto nie odpala, bo wyświetla mi błąd kluczyka. Poza tym do zrobienia dach (brak prawego silniczka) no i gruntowne czyszczenie.
Gdyby ktoś z Katowic i okolic potrzebował garażu do naprawy swojego Mario Cart, to służę pomocą.
Czy da się na stałe wyłączyć/obejść immobiliser, żeby nie pakować się w koszty? Kluczyki mam dwa, oba oryginalne.
Pozdrawiam