Chyba narazie problem rozwiązany, zobaczymy za jakiś czas.
Po podłączeniu automatu by ściągnąć czynnik okazało się, iż było go tylko 80g z początkowej ilości 600g /nie wiem ile było faktycznie napełnione w zeszłym roku jesienią, bo nie byłem przy tym - nawet nie wiem gdzie to było zrobione/.
Po sprawdzeniu próżni, uzupełnieniu oleju i napełnieniu czynnikiem, klima działa, tak jak działała jeszcze 2 tygodnie temu.
Dziwi mie tylko jedno, w innych samochodach z klimą które miałem, zbyt mała ilość czynnika uniemożliwiała włączenie klimatyzacji - sprężarki. Czyżby w smarcie nie było czujnika ciśnienia w instalacji, tylko czujnik temperatury w sprężarce ?
Po podłączeniu automatu by ściągnąć czynnik okazało się, iż było go tylko 80g z początkowej ilości 600g /nie wiem ile było faktycznie napełnione w zeszłym roku jesienią, bo nie byłem przy tym - nawet nie wiem gdzie to było zrobione/.
Po sprawdzeniu próżni, uzupełnieniu oleju i napełnieniu czynnikiem, klima działa, tak jak działała jeszcze 2 tygodnie temu.
Dziwi mie tylko jedno, w innych samochodach z klimą które miałem, zbyt mała ilość czynnika uniemożliwiała włączenie klimatyzacji - sprężarki. Czyżby w smarcie nie było czujnika ciśnienia w instalacji, tylko czujnik temperatury w sprężarce ?
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!