Dziś miałem (nie)przyjemność podróży we mgle z widocznością ok 30-40 metrów przed autem. Już od dawna zastanawiam się nad montażem przednich przeciwmgielnych, ale dzisiejsza jazda mnie do tego przekonała. Zastanawia mnie jedna rzeczy, czy w 450 była przeciągnięta instalacja do przeciwmgielnych nawet jak nie były montowane i wtedy wystarczą lampy i wyłącznik czy trzeba całą instalację samemu przygotować i zamontować? Zna ktoś temat?
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
[450] Dołożenie przeciwmgielnych
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Jak w weekend będę miał czas to zdejmę "uśmiech" i zobaczę czy mam kable przygotowane. Zainteresowany jestem na serio, bo może i używa się ich 3 razy w roku ale przydatne są i podnoszą bezpieczeństwo i komfort jazdy i się przydają. A masz też wyłącznik do przeciwmgielnych?? Jakby co to może po cały zestaw bym podjechał do Ciebie i przy okazji przewietrzył auto
Niestety ja nie, ale mysle, ze na 99% w smart garage beda mieli a to jest 10min drogi ode mnie, moge zapytac
ruciu -> zastanów się nad wstawianiem tych przeciwmgielnych i rozważ wrzucenie do jazdy dziennej. Zdaję sobie sprawę, że światła do jazdy dziennej to nie halogeny i być może nie spełnią one Twoich oczekiwań w takich sytuacjach pogodowych, jaką opisałeś. Dlatego poddaję Ci ten temat pod rozwagę, gdyż ja w swoim 450 miałem halogeny fabryczne i po półroku stopiła się jedna obudowa, a po kilku miesiącach kolejna. Fakt trochę na tych światłach jeździłem i ktoś by powiedział, że sam sobie byłem winien, ale korpusy tej lampy są tak mało odporne i kruche, iż żałowałem później, że ich nie wymieniłem na dzienne To taka moja mała sugestia, bo robota będzie jedna
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)
Halogeny a dzienne to dwa różne rodzaje lamp. Albo jedno albo drugie.
(15.01.2024, 21:53)maciekpkow napisał(a): Halogeny a dzienne to dwa różne rodzaje lamp. Albo jedno albo drugie. Maćku, istnieje dalekowschodni wynalazek, zapewne bez homologacji, składający się z lampy "przeciwmgielnej" z nakręconym na to ringiem działającym jako DRL. Mają różne średnice zewnętrzne, ale średnica "przeciwmgielnych" pozwala je obsadzić w oryginalnym "uśmiechu" z otworami. Może Rybce chodzi o taki "wynalazek" ?
@maciekpkow ja rozumiem, że @Rybka chce w miejsce oryginalnych świateł przeciwmgielnych wsadzić kombo, znaczy lampę z podwójną funkcją. Jest sporo takich lamp u chińczyków, ale niestety do dużo większych otworów. Te dziurki w smarcie są wyskalowane do wielkości całego samochodu, żeby nie wyglądały nieproporcjonalnie
Co niestety powoduje, że ciężko znaleźć jakikolwiek komplet świateł dziennych, a co dopiero dwufunkcyjną lampę. Udało mi się taki zestaw znaleźć i kupić kilka lat temu, jednakże sposób, w jaki świecą w ogóle mnie nie satysfakcjonuje. Dokładnie coś takiego, o czym pisze @Rumcajs. Poza tym straszna rzeźba z mocowaniem. Leżą więc w kartonie w garażu. W zeszłym roku jeden z kolegów ze Śląska rozgrzebał oryginalną lampę przeciwmgielną i w środek wrzucił LEDy, po czym skleił. Jest to więc możliwe, problem z mocowaniem rozwiązany, zostaje problem z uszczelnieniem. Bo pociągnięcie kabli, to ja rozumiem, że każdy z nas udzielający się w tym temacie ogarnie.Ja rozważam podobne rozwiazanie, aczkolwiek mam ochotę wsadzić diody COB. No ale to tylko światła do jazdy dziennej.
No chyba że tak. Tylko jak to będzie świecić żeby spełniało swoje funkcje? Oczywiście kwestia homologacji odpada...
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
[450] Dołożenie podłokietnika | wallace | 27 | 13.853 |
14.09.2018, 09:16 Ostatni post: pawel_warszawa |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości