Czołem!
Jak sprawują się skrzynie w C453 ?
Najbardziej interesuje mnie automat, ale obawiam się ewentualnych wysokich kosztów w razie naprawy,
bo to DSG, a z tego co czytam w internecie niezbyt to trwałe, a koszty napraw czy nawet wymiany sprzęgieł są kosmiczne.
(a myślałem że wymiana sprzęgła w 450 to strasznie duży wydatek : )
Jak konkretnie ta w Smarcie się sprawuje ?
Od kiedy pożegnałem się z pedałem sprzęgła 4 lata temu, przesiadką na zrobotizowaną Selespeed w Alfie,
a potem miałem też Smarta CDI 450, jakoś trudno mi jeździć z czymś co ma pedał sprzęgła i trzeba się jeszcze
namachać prawą ręką zamiast przyciskać łopatki na kierownicy jak każdy szanujący się człowiek ; (czy tam wybrać tryb automatyczny i trzymać swą kobietę za rękę ;
Obecnie jeżdżę Alfą 159 w manualu (bo za cholerę nie było dobrej w automacie gdy kupowałem)
i myślałem że się przyzwyczaję z powrotem, ale na prawdę jest to jakby relikt przeszłości,
i nawet lepiej mi się jeździ z Selespeedem czy nawet z kulawym Softtouch-em niż w zasadzie dobrym 6-biegowym manualem,
Nie wspominając nawet jazdę po mieście..
Więc jeżeli(a raczej gdy) będę kupował następnego Smarta, to nie życzę sobie zwykłej manualnej skrzyni.
Tak że proszę tutaj o opnie na ten temat tych dwóch skrzyń, przy jakich przebiegach się spodziewać problemów/wymian,
ile takowe kosztują, etc.
Dzięki
Jak sprawują się skrzynie w C453 ?
Najbardziej interesuje mnie automat, ale obawiam się ewentualnych wysokich kosztów w razie naprawy,
bo to DSG, a z tego co czytam w internecie niezbyt to trwałe, a koszty napraw czy nawet wymiany sprzęgieł są kosmiczne.
(a myślałem że wymiana sprzęgła w 450 to strasznie duży wydatek : )
Jak konkretnie ta w Smarcie się sprawuje ?
Od kiedy pożegnałem się z pedałem sprzęgła 4 lata temu, przesiadką na zrobotizowaną Selespeed w Alfie,
a potem miałem też Smarta CDI 450, jakoś trudno mi jeździć z czymś co ma pedał sprzęgła i trzeba się jeszcze
namachać prawą ręką zamiast przyciskać łopatki na kierownicy jak każdy szanujący się człowiek ; (czy tam wybrać tryb automatyczny i trzymać swą kobietę za rękę ;
Obecnie jeżdżę Alfą 159 w manualu (bo za cholerę nie było dobrej w automacie gdy kupowałem)
i myślałem że się przyzwyczaję z powrotem, ale na prawdę jest to jakby relikt przeszłości,
i nawet lepiej mi się jeździ z Selespeedem czy nawet z kulawym Softtouch-em niż w zasadzie dobrym 6-biegowym manualem,
Nie wspominając nawet jazdę po mieście..
Więc jeżeli(a raczej gdy) będę kupował następnego Smarta, to nie życzę sobie zwykłej manualnej skrzyni.
Tak że proszę tutaj o opnie na ten temat tych dwóch skrzyń, przy jakich przebiegach się spodziewać problemów/wymian,
ile takowe kosztują, etc.
Dzięki