Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Napięcie na wtyczce wtryskiwacza - benzyna

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Napięcie na wtyczce wtryskiwacza - benzyna
#11
 Sołtys 
(04.05.2020, 19:08)sewcio napisał(a): Zastanawia mnie tylko, dlaczego wypięcie wtyczki od cewki, albo od wtrysku, albo obu niczego nie zmienia podczas pracy silnika...
Jutro zamówię tester do sprawdzania sprężania, to sprawdzę kompresję jak należy. Przyda się na przyszłość.

Nie ma co się zastanawiać brak kompresji to brak zapłonu i choć byś tam wiadrem lał paliwo to nie pomoże. Wtryskiwacz jest stale zasilony +12V a na drugim pinie jest podawana masa impulsami, cewka również posiada +12V , masę stałą i jeden pin sterujący.
 Odpowiedz
#12
 wibi79 
Brak kompresji może być albo przez nieszczelny tłok (ki) albo puszczają zawory względnie i jedno i drugie.Nieszczelny tłok (ki) powoduje wzrost ciśnienia w skrzyni korbowej i widać to przy pracującym silniku gdy odkręci się korek wlewu oleju lub na bagnecie do pomiaru poziomu oleju, będzie "dmuchało". Gorzej z upalonym zaworem chociaż nie wiem czy w Smarcie komputer nie powinien jakiegoś błędu sygnalizować, bo ma informacje z sondy lambda o nieprawidłowym składzie gazów wylotowych?
 Odpowiedz
#13
 sewcio 
Zamówiłem tester do pomiaru ciśnienia sprężania. To rozwieje wszystkie wątpliwości.
 Odpowiedz
#14
 sewcio 
Kompresja sprawdzona. I - 8,5 ; II - 10,5 ; III - 0,5 Wszystko jasne... Jakby ktoś chciał to sprzedam zadbanego Smarta benzyna 0,6 z silnikiem do remontu. Mogę ogarnąć całą wymianę silnika na wyremontowany (zainteresowanych proszę o info na priv). Zadatek pokrywający wymianę, reszta przy końcowym rozliczeniu.
 Odpowiedz
#15
 tim13 
Te wyniki to " na sucho" czy po próbie olejowej.
 Odpowiedz
#16
 wibi79 
Jak ogarniasz wymianę silnika to chyba taniej i prościej będzie tylko wymiana pierścieni (tłokowych?.To wprawdzie nie remont a tylko drobna naprawa i chyba w Smarcie specjalnie nie jest skomplikowana.Zdejmujesz głowicę i miskę,tłok z korbowodem powinien wyjść do góry,wymieniasz pierścienie,wkładasz jak wyjąłeś,skręcasz,napełniasz płyny i już. Sądzę, że te silniki "remontowane" też maja tylko wymienione pierścienia (może i panewki??) bo nigdzie w reklamach nie wyczytałem o szlifie wału,honowaniu cylindrów itp.
Może "palnąłem" bo zapomniałem o łańcuchu,to troszkę skomplikuje operację.
 Odpowiedz
#17
 sewcio 
(21.01.2021, 17:32)tim13 napisał(a): Te wyniki to " na sucho" czy po próbie olejowej.

Nie pytałem kolegów, ale wydaje mi się, że tylko zagrzali i sprawdzali od razu na sucho.
Próba olejowa coś wniesie dodatkowego?
 Odpowiedz
#18
 sewcio 
(21.01.2021, 22:39)wibi79 napisał(a): Jak ogarniasz wymianę silnika to chyba taniej i prościej będzie tylko wymiana pierścieni (tłokowych?.To wprawdzie nie remont a tylko drobna naprawa i chyba w Smarcie specjalnie nie jest skomplikowana.Zdejmujesz głowicę i miskę,tłok z korbowodem powinien wyjść do góry,wymieniasz pierścienie,wkładasz jak wyjąłeś,skręcasz,napełniasz płyny i już. Sądzę, że te silniki "remontowane" też maja tylko wymienione pierścienia (może i panewki??) bo nigdzie w reklamach nie wyczytałem o szlifie wału,honowaniu cylindrów itp.
Może "palnąłem" bo zapomniałem o łańcuchu,to troszkę skomplikuje operację.

Nie chce mi się tego robić. Zapytam kolegów co oni na to, ale mam obawy, czy później silnik będzie dobrze działał, czy nie będzie brał oleju... Nie chcę nikogo władować na minę..., a moje rozwiązanie jest uczciwe do bólu, bo nowy właściciel dostaje w pełni wyremontowany silnik z gwarancją. Przejechane będzie miał tylko tyle, ile trzeba wrócić z warsztatu.
 Odpowiedz
#19
 tim13 
(22.01.2021, 09:22)sewcio napisał(a):
(21.01.2021, 17:32)tim13 napisał(a): Te wyniki to " na sucho" czy po próbie olejowej.

Nie pytałem kolegów, ale wydaje mi się, że tylko zagrzali i sprawdzali od razu na sucho.
Próba olejowa coś wniesie dodatkowego?

Będziesz wiedział gdzie spiernicza ciśnienie. Jak po próbie z olejem ciśnienie wzrośnie to pierścienie a jak się nie zmieni to zawory .
 Odpowiedz
#20
 sewcio 
Nie sprawdzali już, bo stwierdzili, że i tak silnik do remontu, albo wymiany.
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  450/benzyna - jakie paliwo na silne mrozy? BogdanHa 0 1.104 18.01.2021, 18:53
Ostatni post: BogdanHa
  450/2000/benzyna - nie kręci rozrusznik, pstryka przekaźnik BogdanHa 5 2.291 04.11.2020, 19:26
Ostatni post: BogdanHa
  450 cdi Demontaż,montaż wtryskiwacza. wirdar 11 7.435 01.11.2020, 14:57
Ostatni post: maciekpkow
  smart [450] łańcuch rozrządu benzyna 0,6 smarciuch 6 3.287 18.05.2020, 22:47
Ostatni post: wibi79
  Smart 450 0.7 benzyna- dziwna praca KaMoWiOs 9 2.697 09.04.2020, 19:15
Ostatni post: Arczi100
  [450] benzyna - brak mocy, wątek ogólny 205 123.450 19.12.2019, 18:46
Ostatni post: krzyss
  450 benzyna - silnik, pierścienie, tłoki, zawory czyli remont lub wymiana 140 102.249 26.05.2019, 06:13
Ostatni post: norbb
  Smart fortwo 450 0.7 Benzyna - Jaki Olej Olesiandro 8 6.719 11.04.2019, 10:09
Ostatni post: damiano.o
  wyciek oleju 700 benzyna sebo cdi 4 2.660 08.11.2018, 22:21
Ostatni post: bartigdansk
  Jak gasicie silnik 450 benzyna Dżenka 21 7.128 30.11.2017, 21:37
Ostatni post: stonalodz



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu