plesniak
Liczba postów: 2.674
Dołączył: Jan, 2010
Reputacja:
17
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Warszawa
smart fortwo C 453 turbo, BRABUS Xclusive, 2017
plesniak
14.09.2011, 10:36
Auto Motor und Sport zrobił testy EDa przy 23 stopnich i przy -7. Test wyszedł fatalnie (zasięg mniejszy o 47%)
Grzałka elektryczna pobiera do 5kW czyli na wstępie tyle samochód traci z mocy w trakcie jazdy czyli aż 1/3 całej mocy smarta. Wszystko fajnie jak masz dostęp do ładownia trójfazowego (w Berlinie co krok) i smarta doładujesz w chwilę, ale jak jest tak jak w Warszawie to strach ruszać spod domu. Samochód który w zimie ma zasięg 70 km - a znając zaskoczenie śniegowe drogowców i 4 godzinne powroty do domu z centrum Warszawy na peryferie to jednak jeszcze nie teraz. Jak dla mnie elektryk bez zasięgu większego niż 200 km pozostaje tylko prototypem i zabawką do pokazywania, że coś się dzieje w temacie ekologii i nic więcej.
DaSza
Liczba postów: 1.805
Dołączył: Jan, 2011
Reputacja:
40
Imię: Darecki
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Ursus
smart fortwo 451 mhd, 2010
No to faktycznie, mało ciekawie, tym bardziej że temp -7 to wcale nie powalają na nogi, a przecież bywa że prze kilka dnia jest po (-) ...naście stopni, a trzymając autko na dworze, spada dodatkowo wydajność ogniw, więc może być zupełnie nieciekawie.
"Cytrynka" FT 2011, 1.0 był
mhd jest
Brabus