3pawel3
Liczba postów: 7
Dołączył: May, 2016
Reputacja:
0
Imię: pawel
Skąd: tomaszów maz
smart fortwo 450 0,6
3pawel3
25.05.2016, 06:59
Mam do wymiany sworznie na wahaczach . zastanawiam sie czy nie wymienić całego wahacza ponieważ ceny wychodzą podobnie . Zastanawiam sie jak to wygląda czasowo i w którym przypadku jest mniej pracy .
damiano.o
Liczba postów: 3.876
Dołączył: Oct, 2013
Reputacja:
91
Imię: Damian
Płeć: Mężczyzna
Skąd: NEL
smart fortwo C 453 cabrio turbo, blackbeat, 2017
damiano.o
25.05.2016, 07:04
Ja bym wymienił cały wahacz. Tym bardziej, że w kompletnym wahaczu masz jeszcze 2 tuleje gumowo-metalowe - i załatwiasz 2 tematy przy jednej robocie
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)
stonalodz
Liczba postów: 64
Dołączył: Feb, 2014
Reputacja:
3
Imię: Michał
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Łódź
smart fortwo 450 0,6
stonalodz
26.05.2016, 09:54
Ale przecież wahacz jest bez sworznia. Sworzen kupujesz osobno bo jest przykręcony do zwrotnicy.
mermen124
Liczba postów: 307
Dołączył: Nov, 2014
Reputacja:
6
Imię: Jarek
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Warszawa
smart fortwo 450 cdi, passion, 2004
smart fortwo 451 mhd, passion, 2014
mermen124
27.05.2016, 04:55
Wahacz jest bez sworznia. Sworzen przy zwrotnicy siedzi. Wahacz ma tylko dwie tulejki.
damiano.o
Liczba postów: 3.876
Dołączył: Oct, 2013
Reputacja:
91
Imię: Damian
Płeć: Mężczyzna
Skąd: NEL
smart fortwo C 453 cabrio turbo, blackbeat, 2017
damiano.o
27.05.2016, 09:45
A.... bo to 450 ..... to racja, bez swożnia
Tapnięte z SG NOTE 4
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)