Jak dobrze pamiętam, to przy otwartych drzwiach, nie da się zamknąć przyciskiem na konsoli (musiałbym sprawdzić),skoro u Ciebie można zamknąć to wydaje mi się, że wina leży w pilocie lub odbiorniku.
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
Smart 450 zamyka sie i otwiera, problem z zamknięciem
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Da sie zamknąć przyciskiem z konsoli tylko jak zamkniete sa wszystkie drzwi, dlatego tez mysle o wyciągnięciu kabelków z tsgo przełącznika na zewnatrz auta, i zamykac go w ten sposób. Bo jak narazie musze zamykać przez otwarta klape bagaznika listewka od cklasse. Gdyby ktos mogl sprawdzic proszw zobaczyć czy zamyka sie normalnie guzikiem z konsoli przy otwartej klapie, moze tam lezy problem
U mnie w polifcie wszystkie otwory muszą być zamknięte, żeby centralka zaryglowała wszystko.
Tak mnie jeszcze naszło - centralka (przynajmniej w polifcie) blokuje też klapkę wlewu paliwa. Ale nie mam pojęcia, co dzieję się gdy klapka jest otwarta. Wg mnie nie powinno mieć to wpływu, bo to jest prosta konstrukcja - jest taki pręt, który się po prostu wysuwa i trafia w zaczep w klapce. Ale czort wie, czy i czegoś tam nie władowali. Jutro rano sprawdzę i dam znać, jak to u mnie wygląda. (26.10.2020, 17:27)Krunio napisał(a): Sprawdziłem ladowanie vylo 11.77v to wymontowałem mase silnik karoseria, wyczyscilismy caly przewod plus styki i ladowanie pokazuje 13.36v czyli jest oko, a ten ekranik w liczniku nadal troszke przygasa przed zmianą biegu jak jej nie wykonuje, jak zmienię bieg wraca znow do jasności. No to ładny skok, ponad 10% po wyczyszczeniu styków i kabla masowego. Wtyczki silniczków (w siłowniku i skrzyni) może też byłoby warto wyczyścić? Chociaż o ile dobrze pamiętam, to one są hermetyczne. Z drugiej strony nadal wydaje mi się, że 13,4 V to trochę mało jak na pracujący silnik. Klemy w akumulatorze? Kable na alternatorze? Nie podejrzewam, że to ma jakiś związek z niedziałającym zamykaniem samochodu, ale wg mnie to jedna z przyczyn zajechania starego akumulatora. U Ciebie też będzie trochę chłodniej, wg mnie warto o to zadbać, żebyś się nie zdziwił któregoś ranka.
A no tak 14.4 powinno być, ehh trace siłę do tego smarta. Nie chciało mi sie kombinowac a widze ze zapowiada sie wiele kombinacji. Z ta klapka wlewu paliwa moze sie cos wiązać, tankowałem tego dnia i w sumie dopiero dzis na to wpadłem po przeszukaniu dalszym forum. Jutro mam zamiar sprawdzić.. Zamyka sie przy otwartej klapie bagaznika guzikiem z wnetrza co mnie teraz zaczęło dziwić.
Przycisk w środku tylko zamyka centralny, do otworzenia trzeba pociągnąć za wewnętrzną klamkę.
Żeby dostać się do zamka i styków to max 5 minut... Przy nie zamkniętej klapce paliwa i zamknięciu centralnym po prostu wysunie się bolec i tyle...klapka nie będzie zablokowana...zamknąć jej też nie da rady dopóki bolec się nie schowa...
Klamka to jedna śruba, lusterko to pięć, listewka sekunda a panel trzy sekundy
Przyjedź, włączysz stoper i zobaczysz
No panel jest twardy i kruchy nawet jak jest ciepło, trzeba pomóc sobie kolanem i schodzi łatwo.
Dobry pomysł popróbować na szrocie |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości