gdzies pisalem ale co tam:
trzeba ostukac lekko filtr z brudu, nastepnie czyscikiem z zestawu dobrze z psiukac i zostawic w spokoju na min 10min (ale ustawic tak zeby syf sciekajacy z filtra nie dostawal sie do srodka)
pozniej plukac woda pod kranem (ja wkladam wylewke do wewnatrz filtra tak aby zanieczyszczenia wszystkie mogly swobodnie sie wydostac) plukac az woda przeplukujaca bedzie czysta...
"otrzepac" fitr z wody
postawic w spokoju do wyschniecia (nie suszyc suszarka) ew postawic gdzies w poblizu grzejnika ale nie bezposrednio na nim (zeby gorace powietrze, wysoka temperatura nie zniszczyly filtra)
po wyschnieciu delikatnie spsiukac filtr olejkiem (jesli masz filtr i zestaw K&N to po umyciu filtr powinien byc mnij wiecej bialy a nakladajac olejek robi sie czerwony), nie wolno przesadzac z naolejaniem... po spsiukaniu postawic filtr na chwile w spokoju (najlepiej na gazecie lub innym papierze zeby ew nadmiar olejku nie narobil nam szkod i balaganu)... gdy sa jakies nie naolejone miejsca (ktore sa biale lub nie sa dobrze zabarwione) powtarzamy psiukanie... i odstawiamy i tak do osiagniecia mniej wiecej jednolitej barwy... gdy juz jest OK bierzemy jednorazowy recznik papierowy (taki kuchenny najlepiej lub lazienkowy) i delikatnie dotykajac filtra zbieramy nadmiar oliwki... FILTR MA BYC NAWILZONY a NIE MOKRY!!! nie wiem jak jest w smarcie ale w autach ktore maja przeplywomierz "z goracym drutem" nadmiar oliwki niszczy przeplywke...
trzeba ostukac lekko filtr z brudu, nastepnie czyscikiem z zestawu dobrze z psiukac i zostawic w spokoju na min 10min (ale ustawic tak zeby syf sciekajacy z filtra nie dostawal sie do srodka)
pozniej plukac woda pod kranem (ja wkladam wylewke do wewnatrz filtra tak aby zanieczyszczenia wszystkie mogly swobodnie sie wydostac) plukac az woda przeplukujaca bedzie czysta...
"otrzepac" fitr z wody
postawic w spokoju do wyschniecia (nie suszyc suszarka) ew postawic gdzies w poblizu grzejnika ale nie bezposrednio na nim (zeby gorace powietrze, wysoka temperatura nie zniszczyly filtra)
po wyschnieciu delikatnie spsiukac filtr olejkiem (jesli masz filtr i zestaw K&N to po umyciu filtr powinien byc mnij wiecej bialy a nakladajac olejek robi sie czerwony), nie wolno przesadzac z naolejaniem... po spsiukaniu postawic filtr na chwile w spokoju (najlepiej na gazecie lub innym papierze zeby ew nadmiar olejku nie narobil nam szkod i balaganu)... gdy sa jakies nie naolejone miejsca (ktore sa biale lub nie sa dobrze zabarwione) powtarzamy psiukanie... i odstawiamy i tak do osiagniecia mniej wiecej jednolitej barwy... gdy juz jest OK bierzemy jednorazowy recznik papierowy (taki kuchenny najlepiej lub lazienkowy) i delikatnie dotykajac filtra zbieramy nadmiar oliwki... FILTR MA BYC NAWILZONY a NIE MOKRY!!! nie wiem jak jest w smarcie ale w autach ktore maja przeplywomierz "z goracym drutem" nadmiar oliwki niszczy przeplywke...