Podchodzę do sprawy bez większych emocji - co wyłożyłem już wcześniej; niemniej SCT to tylko kamyczek w całym ogródku, bo otóż gdyby tak SKP wzięły się poważnie za diagnostykę, to już teraz, zgodnie z obowiązującymi przepisami, wyleciałaby nam z dróg tak z 1/5 samochodów. I niech rzuci w mnie kamieniem każdy użytkownik forum, który zaślepiał zawód EGR w swoim 800 CDI.
To, co w Krakowie czy Warszawie ma być nowością trenuję już od wielu lat. Zieloną naklejkę do Berlina mogłem zdobyć, bo w 2016 roku była jeszcze możliwość zdobycia papieru ("rehomologacji") po długiej wizycie niemieckiego u diagnosty, niezależnie od wbitej w homologacji i deklarowanej normy. Wątpię czy ktoś z forum chciałby się bawić w wyrzucanie 1000 euro tylko dla tego, żeby sobie móc dla przyjemności polatać Smartem tu i tam.
Rozumiem zastrzeżenia do SCT, ale także jak @raffa nie chcę się wędzić w wyziewach z mechanicznych trupów - więc polecam bombardować swoich publicznych przedstawicieli konstruktywnymi propozycjami - zamiast stwierdzić "NIE, BO NIE". Jedną z takich propozycji właśnie tu podrzucam: możliwość otrzymania "auswajsu" na podstawie badania technicznego, zamiast homologacji wbitej w papiery. W Warszawie zapraszają do udzielania się pod adresem https://konsultacje.um.warszawa.pl/sct.
Co ciekawe, ten "zamach na naszą wolność indywidualnego transportu" popiera 75% Warszawiaków. Coś jest na rzeczy.
@kamyk
SCT martwiprzede wszystkim posiadaczy Diesli, w 2024 będzie można mieć benzynę nawet Euro 2 (prod. od 1997), od 2026 Euro 3 (prod. od 2001).
To, co w Krakowie czy Warszawie ma być nowością trenuję już od wielu lat. Zieloną naklejkę do Berlina mogłem zdobyć, bo w 2016 roku była jeszcze możliwość zdobycia papieru ("rehomologacji") po długiej wizycie niemieckiego u diagnosty, niezależnie od wbitej w homologacji i deklarowanej normy. Wątpię czy ktoś z forum chciałby się bawić w wyrzucanie 1000 euro tylko dla tego, żeby sobie móc dla przyjemności polatać Smartem tu i tam.
Rozumiem zastrzeżenia do SCT, ale także jak @raffa nie chcę się wędzić w wyziewach z mechanicznych trupów - więc polecam bombardować swoich publicznych przedstawicieli konstruktywnymi propozycjami - zamiast stwierdzić "NIE, BO NIE". Jedną z takich propozycji właśnie tu podrzucam: możliwość otrzymania "auswajsu" na podstawie badania technicznego, zamiast homologacji wbitej w papiery. W Warszawie zapraszają do udzielania się pod adresem https://konsultacje.um.warszawa.pl/sct.
Co ciekawe, ten "zamach na naszą wolność indywidualnego transportu" popiera 75% Warszawiaków. Coś jest na rzeczy.
@kamyk
SCT martwiprzede wszystkim posiadaczy Diesli, w 2024 będzie można mieć benzynę nawet Euro 2 (prod. od 1997), od 2026 Euro 3 (prod. od 2001).