CDI ma turbo KP31 (KKK/BorgWarner) żaden Garret
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
[450] [450] Regeneracja / Nowe turbo, kolektor
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
200 zł mniej ;D i to jest fenomen bo nie które turbiny jakie są w niemieckich smartach sąregenerowane... a najlepsze jest to jest na nalepiona nalepka z wielkim napisem i logiem garrett... spotkalem sie nawet z czymś takim ze w dokumentach koles mial papier i ni jaka 2 letna gwarancje garrett z regeneracji. to samo było w serwisie w Poznaniu, 2 lata i wszelkie dokumenty. wiem ze można sobie takie cos zrobic tylko czy niemcy też takie rzeczy sobie drujują w domu na swoich canonach???
Prawdopodobnie "regeneracja" zespołu polega na wymianie "dmuchawki" czyli zostawiają nie ruszną gruszkę, kolektor i obudowę.
Najwyżej razem to wszystko zgrają. Gwarancja 2 lata obejmuje wymieniony podzespół pod warunkiem zlecenia wykonanego w warsztacie autoryzowanym przez Garreta lub np. KKK. Stąd i mogą drukować 2 lata na Canonie.
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
wiatus1993 napisał(a)...
ile kosztuje turbo do cdi z 2001 roku, są jakieś słabsze i mocniejsze?? gdzie by było można wrazie czego kupic
Oświećcie mnie proszę koledzy w temacie turbinek występujących w naszych autkach. Chciałbym wiedzieć czy turbina od benzyniaka jest taka sama jak w dieslu. Czy w przypadku konieczności wymiany skazany jestem na zakup oryginału w SC,czy może istnieją jakieś zamienniki,spisujące się nie gorzej od oryginalnych ? Dzięki za odpowiedż!!! Pozdrawiam.
RYCHOMR
Witaj. Z mojego doświadczenia, Turbinki benz nie pasują do diesla i odwrotnie to inne turbo. Ja swego czasu kupowałem turbo (450zł) i musiałem je odesłać bo było właśnie od benza. Zrobiłem zakup regenerowanego w Łomiankach pod Wawą na które to turbo dostałem roczną gwarancje.(1200zł z montażem)
Co do zamienników nie potrafię się wypowiedzieć .
Cabrio 451 Ultimate RS LINK do poprzedniego wcielenia>>> http://smartklub.pl/t-robsonwawa-smart-e...pasa--4476
Hej, mój mechanik nastraszył mnie ,że turbina w moim 800 dci z 2000r się kończy, zaczyna puszczać olej i zostawia plamy oleju pod autkiem.Czy ktoś z was mia taki problem, proszę o info jak sobie z tym poradzić, czy regenerować turbine czy szukać używki?
dzięki za wszelkie info. jujec
One wszystkie tak mają Zobacz najpierw czy przewody dolotowe poskręcane i odme czy ma przelot .Czy ona ci piszczy ? jak nie to jeszcze zmiana tłumiorka leczy mocno .Na wejściu do turbo jest taki kaftan gumowy i dopiero zakładana rura i opaska .Ona często jest twarda i leci obok
ŁYSY13 451. Cabrio Vmx 200 km emeryt SAMOTNY WILK
lepiek Kuba trafić nie mogłem nie było lepszej firmy niz ta z której brałem polecana wszędzie gdzie nie czytałem. Niestety to są elementy jednorazowe i trzeba się z tym pogodzić...
ehhh zycie. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości