Buehehe czas byl, smart wypruty, stoi i czeka na takie cus co wykrywa przerwy w instalacji, jak nic nie znajdziemy to zostaje stacyjka jak z nia bedzie wszystko okej to juz nie mam co sprawdzac bo raczej decha i zegary ktore zostaly w srodku nie wplywaja na problem iz nie chce on z nami wspolpracowac,
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
450 - diesel, CDI długo kręci zanim odpali, gaśnie, zaworek, pompa, kompresja
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Cytat:Sebanek pisał(a)): nie
Hehe wiązka jest cala i zdrowa, zadnej przerwy, nic wszystko oki bez kitu, w poniedzialek robie remap auta do serii, bo moze to wina programu, chociaz jezdzi pare osob na tym samym programie co ja i wszystko oki, objaw jest taki ze po przekreceniu stacyjki pompa odpala sie na chwile po czym auto gasnie bo ja rozlacza, zobaczymy jak przywroce auto do serii co bedzie czy zabangla, jak nie zapali to ja naprawde nie wiem gdzie szukac problemu, zostaje stacyjka....
Cytat:Sebanek pisał(a)): u mnie okazal sie wtryskiwacz
A u mnie okazala sie jednak pompa, wyciagnelismy ja i co sie okazalo ze dziala ale nie podaje paliwa, smigam po pompe...
Jednak nie pompa, nie zalacza sie pompa po stacyjce, myslalem ze to pompa ma zwarcie ;ub tez jest juz na wykonczeniu i staje deba, ale nie, po zamontowaniu nowej pompy jest to samo nie dostaje napiecia, bledy sa caly czas te same, po zapeciu pompy na krotko tez nie odpala, chyba bedzie trza oddac do kogos madrzejszego...
Podsumuje, Smart jechal na kocich lbach zgasl i zapalila sie kontrolka (check engine). Po spawdzeniu bledów P0105, P1330, P1190 ( nie dal sie skasowac), P1187, P1401 ( nie dal sie skasowac) i skasowaniu 3 z nich ( nie pamietam ktorych) zostały 2 ( egr i czujnik cisnienia paliwa . Objaw taki że auta odpala na 3 sekundy i gasnie. Podmienilem 3 czujniki dla pewności (egr {sama cewke} czujnik cisnienia i elektrozawór) Auto nie odpaliło, nastepna byla pompa w baku do wyjecia bo sie nie zalaczala po stacyjce, okazalo sie ze pompa nie miala lopatek i nie podawala paliwa, kupilem druga pompe zalozylem i zalcza sie po stacyjce zapewne pompuje paliwo bo ja slychac i auto zapaliło pochodzilo 3 minuty i samo z siebie zgasło, potem kolejna podminka czujnika cosnienia paliwa dla pewnosci i tak czy siak nie lata. Nie mozna go odpalic tzn odpala na 3 sekundy i gaśnie. odezwe sie jak bedzie jezdzil i opisze dokladnie co bylo...
jak wczesniej było ok to trzeba szukac tam gdzie sie grzebało ja Kasiu bym dobrze sprawdził przy filtrze moze nie zaskoczyl dobrze przewod paliwowy na filtrze paliwa one sa bardzo twarde wsadz tam oko i zobacz czy nie sa wilgotne i bedzie wszystko jasne jest mokro nieszczelnosc ,jest sucho to ja nie wiem
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości