Witam. Mam takie pytanie do tych co robili generalny remont w swojej 54 konnej 600. Czy są wyraźne różnice w mocy, spalaniu i ogólnie w charakterystyce pracy silnika. Chodzi mi o kapitalny remont silnika (wymiana panewek korbowych i głównych, szlif lub nowy wał korbowy, nowe tłoki i pierścienie, nowa pompa oleju, szlif głowicy z nową uszczelką, pompa oleju itd.). Czy to jest opłacalna inwestycja i faktycznie auto dostaje swoje drugie życie??
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
[450] Różnice po remoncie 600??
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
No raczej będę miał więcej mocy niż mam teraz bo przypuszczam że z tych 54KM to 14 albo 20 koni biega po polach jak nie więcej. Olej pali i to dużo średnio na jeden bak paliwa na którym przejdę niecałe 200km to wlewam litr oleju. Druga sprawa to spalanie rzędu 10-12 litrów dlatego zazdroszczę tym co robią ponad 300 - 400 km na jednym baku. Ja średnio robię tych kilometrów raptem 200 i to mało kiedy. To czyli mam rozumieć że olej też będzie palił? Świece mam nowe. Alternator i rozrusznik po regeneracji. Auto ogulnie słabo zbiera się na starcie. Jego prędkość maksymalna to 90 km/h żadko kiedy udaje się dociągnąć do setki. Maksymalnie to wbijam też 5 bieg lale ekka górka i auto wymięka, wtedy redukcja na 4. Szóstego biegu nie wrzucam nigdy bo na szóstce to on w ogóle nie chce jechać. Masakra. Turbina wydaje mi się że kręci bo ją słychać tak więc jest chyba w dobrym stanie.
Skoro kopci na niebiesko to raczej olej dostaje się z dolnej części cylindrów na górną część i olej jest spalany razem z paliwem. Ale czy i to też ma wpływ na wysokie spalanie samochodu? Skoro też ma takie przedmuchy między cylindrami a pierścieniami (słaba kompresja) to i to jest pewnie powodem tego że nie ma siły jechać. Nie mówiąc o ruszaniu pod wzniesienie. No i tak jak wspomniałem, szóstego biegu to ja nigdy nie wrzuciłem bo na piątce ledwo co do 90km/h dociąga. Jak wbije szóstkę to auto nie przyspiesza a wręcz zwalnia. Na piątce ma problem z jechaniem jak widzi lekkie wzniesienie .
Nasze cabrio paliło olej. Tankowanie baku paliwa do pełna,tankowanie oleju do pełna tyle wpierniczał oleju ale kopa miał i zamykał licznik bez problemu. Spalanie mieściło się w 7l. Pierścienie nie były zapieczone, ale za to cylindry porysowane na maxa. Duże spalanie mogą lać wtryski.
Tak wyglądały u nas |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Fortwo 450 Cabrio vs. Coupe - różnice | circoloco | 6 | 2.186 |
16.10.2021, 18:00 Ostatni post: raffa |
|
Smarty przed i po lifcie - różnice? | Asica | 14 | 11.470 |
05.11.2019, 17:51 Ostatni post: StaryStar |
|
[450] Spalanie 600 cm3 | 78 | 108.224 |
16.02.2019, 12:59 Ostatni post: KonyDriver |
||
600 vs. 700 | KamiloVsky | 3 | 6.224 |
15.11.2011, 22:26 Ostatni post: Gizbern |
|
V max Smarta 600... | 8 | 8.402 |
28.02.2009, 13:35 Ostatni post: Guest |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości