No więc dzisiaj nic nie zrobiłem... Odkręciłem kilka śrub, jedna nie chciała się odkręcić to ją chciałem przewiercić, ale w końcu nie mogłem wytrzymać i potraktowałem ją szlifierką kątową, drugiej która jest z boku samochodu nawet nie ruszałem, ma za długi gwint, więc jutro jadę coś do niej dospawać i spróbować ją ruszyć, a jak to nic nie da wwiercę się w nią jakąś mniejszą i zrobię nowy mniejszy gwint na jakąś inną śrubkę... nie znam drugiego takiego samochodu w którym wymiana świec mogłaby przysporzyć tyle problemów Zrobię sobie też ten klucz link który jest na tej stronie bo bez niego też będzie ciężko i będąc dobrej myśli, jutro wszystko powinno być gotowe
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
450 - świeca zapłonowa, problem ze świecą, wypalona, zalewa, mokra
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
ktorych srub nie mogles odkrecic? tych od paneli czy od tej belki aluminiowej z tylu? mi od pneli poszly latwo, do aluminiowej belki kupilem, specjalnego torxa LUX PROFI za ponad 10pln (1szt) takiego w ksztalcie litery L bo sie balem ze sruby zepsuje...
dzis zdejmowalem panel drzwi (w cabrio FT) i ukrecilem taka mala srubke na TORXA od lusterka (na szczescie nie przeszkodzilo mi to w zdjeciu panela bo lusterko na jednej srubie slabo sie trzyma)... ogolnie strasznie zly jestem na jakosc elementow w sumie badz co badz DROGIM aucie... srubki sa ponizej krytyki.. jakby z plasteliny byly... dzis zacial sie zamek w drzwiach w pozycji otwartej i nie mozna bylo drzwi zamknac... myslalem ze urwala sie linka po rozmontowaniu calych drzwi okazalo sie na szczescie ze wystarczy zuzyc pol puszki WD40 i smiga jak trzeba... i tu od razu wszystkim radze mocno zamek wypsiukac zeby oszczedzic sobie klopotow!!!
Nie mogłem odkręcić 1 od belki a ta druga co dalej jej nie odkręciłem jest z boku samochodu przy tylnym zderzaku. A co do śrub to racja, wkładam klucz, kręcę, śruba w miejscu a główka się wyrobiła i można sobie kręcić...
Chlopaki jakich wy narzedzi uzywacie ? Dobry zestaw TORXow + grzechotka i kazda srube odkreca sie bez problemu. Jesli stosujecie jakies torxy na srubowkret to sie nie dziwie. Warto czasem wydac troche grosze na zestaw kluczy i oszczedzic sobie wiele klopotow.
tutaj przykladowe TORXy Matekk te swiece z gory to prosta sprawa. Nic nie trzeba odkrecac. Zdejmujesz fajki i juz mozna wykrecac swiece. To prawda, ze nie ma tam zbyt wiele miejsca, ale na klucz do swiec starczy, a wiecej przeciez nie potrzebujesz.
Waflo, co do zestawu jakiego używam to komplet bosch'a więc zły nie powinien być... U mnie może być trochę inaczej bo mój smart sobie trochę liczy bo to rok 98 więc śrubki mogły się już postarzeć.
Matekk moj Smart jest z 99r i nie mialem zadnego problemu z rozkrecaniem. Co prawda raz polamalem raczke "walczac" z jedna duza sruba, ale "zjechanie" lebka sruby to calkiem inna sprawa....
Kamil jaki ty masz przebieg w swojej maszynie ? Czy to nie przypadkiem ty miales na liczniku ponad 120kkm ?
140 mialem na liczniku ale jak mi sie sypnal jechalem powoli....a dziwne bylo to , kontrolka silnika zaswiecila i jezdzil normalnie , dopiero z czasem szarpal coraz mocniej....moze wczesniej jakas czujka sie skopala odpowiedzialna od dawkowania paliwa czy powietrza - temperatura byla za wysoka i wypalalo zawór no nie wiem...czy to od razu pada zawóR ?
przebieg 63 tys
Widzisz u mnie silnik sie posypal przy przebiegu 80kkm.
Pedzac 140km/h silnik pracowal pod maksymalnym obciazeniem wiec i temperatura w komorze spalania bliska byla maksimum. Do tego olej w paliwie dodatkowa podniosl temperature i dlugo na efekty nie trze bylo czekac. Pisalem tutaj kiedys posta przestrzegajac przed maksymalnym obciazaniem silnikow ktore maja apetyt na olej... Po zdjeciu glowicy przekonasz sie jakie sa zniczenia. Przy odrobinie szczescia naprawa nie bedzie kosztowna, a jesli miales pecha to twoj tlok moze wygladac tak: http://myweb.tiscali.co.uk/waflo1/IMG_1923.JPG [Ten tlok ze zdjecia spotkal sie z kawalkiem ciala obcego pochodzacego ze swiecy zaplonowej, efekt katastroficzny, praktycznie caly silnik do wymiany (w zasadzie to blok silnika) oraz tlok] |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
450 0,6 T rozległy problem kontrolka oleju po uszczelnianu silnika | Nietypowy Seba | 5 | 4.845 |
14.04.2017, 15:13 Ostatni post: Gapa. |
|
450 cdi problem.Cieknie paliwo po tankowaniu do pełna,czy to normalne? | wallace | 3 | 3.302 |
27.02.2017, 18:37 Ostatni post: DJ123 |
|
Smart 450 Problem z odpaleniem. Pomocy! | miksell | 53 | 28.701 |
09.03.2015, 22:01 Ostatni post: frygi |
|
[450] Problem po wymianie uszczelki pokrywy zaworów | laurin | 13 | 10.742 |
20.11.2012, 06:54 Ostatni post: ŁYSY13 |
|
450 CDi - problem ze zmianą biegów na rozgrzanym silniku (spadek mocy) | 6 | 8.352 |
22.01.2011, 15:06 Ostatni post: Guest |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości