a planujesz jakies lepsze audio???
Małe jest piękne;]
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
I tu jest właśnie przysłowiowy kot pogrzebany
W 450 też tak miałem podłączone - główne zasilanie pod pozycyjne, a sterujący pod krótkie. I działało OK. Dzienne włączały się tylko jak działał silnik i były pozycyjne a gasły po włączeniu krótkich. Chciałem tak samo zrobić teraz w 451 tylko że jak Robson pokazał że puścił kabelki ładnie ze środka, to też tak chciałem. I do tego potrzebne były 2 informacje: 1. gdzie konkretnie podłączył + od modułu 2. gdzie podłączył "sterujący" gaszeniem LEDów po włączeniu krótkich? Mam nadzieję że jasno wyrażam się o co mi chodzi
"Cytrynka" FT 2011, 1.0 był mhd jest Brabus
Z tego co wiem światła dzienne powinny palić się bez pozycji i po zapaleniu pozycji gasnąć
Sam przerabiam montaż DRL-ów Więc + podłączasz pod zasilanie po zapłonie (Robson podłączył pod zapalniczkę) sterowanie pod pozycję - Masa wiadomo Gdziekolwiek do masy Może Robson napiszesz gdzie ten przepust zlokalizowałeś?
http://ziemann.net.pl/signum/2de.jpg for4
Ja i mój nie smart ForFour http://smartklub.pl/modules/newbb/viewto...mpost51575
Ziemus
Dopuszczalne jest tak i tak Tak miałem w 450 jak pisałem i ani misiaczki, ani na przeglądzie się nie czepiali. Dzienne mogą być zupełnie "same" lub z pozycyjnymi i gasnąć po włączeniu krótkich. Tylko musi być to z "automatu" Jak włączasz krótkie to gasną LEDy. A tak przy okazji. Podobnież do tej najnowszej wersji po lifcie z 2010 można zamawiać światełka z LEDami. Tylko nie wiem ile za to u nas kasują. Na czeskim konfiguratorze jest cena 7560KCs. A tak to wygląda w oryginale
"Cytrynka" FT 2011, 1.0 był mhd jest Brabus
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|