chętnie też bym ogarnął takie lamy, jakby ktoś z wawy lub okolic służył doświadczeniem, radą, pomocą mogę się zrewanżować np. zabraniem do góry w tandemie
Jako przerywnik choroby ćwiczyłem usuwanie chromu z odbłyśnika.
Domestos i szorowanie druciakiem - porażka. Po godzinie jedna strona ogarnięta - ale efekt dalej nie zadowalający.
Kupili mi udrażniacz do rur (wodorotlenek sodowy) - granulat - 250g firmy Dragon w Castoramie.
Rozrobiłem we wiadrze plastikowym, w 4 litrach wody, zanurzyłem w tym część odbłyśnika (tylko tyle wchodziło do wiadra) drugiego reflektora.
Po 3 minutach nie było śladu po chromie z obydwu stron. Po 10 minutach nie było chromu po obydwu stronach całości odbłyśnika - z użyciem szczotki o plastikowym włosiu, do rozprowadzania płynu po odbłyśniku - bo cały nie mieścił się w wiadrze.
Teraz trwa płukanie 20 minut w zmywarce do naczyń
Dalej suszenie i jakiś podkład. Potem jak przyjdzie czas i ktoś dowiezie emalię żaroodporną to malowanie. Opiszę i pokaże jaki wynik końcowy mi wyszedł.
Oczywiście sprawa dotyczy 451, bo w 450 przedlifcie (2000 rok) gdy go kupiłem już Niemiec pomalował środki na czarno
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.02.2017, 18:23 przez obwd-crash.)
Akurat dziś bawiłem się cif-em i gąbką do zmywania naczyń. 20 min zabawy.
Natomiast pomysł na wykończenie mam inny.
Hydrografika i lakier bezbarwny żaroodporny aby zabezpieczyć grafikę.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.02.2017, 18:55 przez Marek.)
(05.02.2017, 18:52)Marek napisał(a): Akurat dziś bawiłem się cif-em i gąbką do zmywania naczyń. 20 min zabawy.
Natomiast pomysł na wykończenie mam inny.
Hydrografika i lakier bezbarwny żaroodporny aby zabezpieczyć grafikę.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Udrażniacz do rur sam "zjadł chrom", wymagane było tylko zanurzenie w roztworze, bez jakiegokolwiek pocierania lub szczotkowania. Koszt opakowania 9 zł.
Właśnie się suszą po myciu w zmywarce i następnie dodatkowo spryskaniu alkoholem izopropylowym (denatural bezbarwny).
Różnica w stanie powierzchni nieznacznie widoczna, po druciaku lekko matowa, po udrażniaczu gładka.
Zobaczę po położeniu podkładu, które da lepszy efekt pod względem przyczepności podkładu.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.02.2017, 19:09 przez obwd-crash.)