jeśli smart "General Electric" w obecnej opcji nadwoziowej ma zasięg 100-120km, z silnikiem spalinowym spala 6-9 l/100 to trudno się dziwić, że produkcja staje się nieopłacalna, sprzedaż dołuje, a producent milczy co dalej!
jesteśmy fanami smarta ale jak nasi znajomi słyszą ile ta "połówka" auta spala albo na prądzie dotoczy się , to nam współczują
To niech pokażą mi auto, które w wersji benzynowej spali mniej i spełnia te same normy
A co do auta spod znaku choinki ciekawe jak wypadają Crash testy??
Uwielbiam obie marki , jazda CX,BX,XM no i 2CV jest genialna. Następnym autem które toleruje mój kręgosłup jest Smart(nikt nie wierzy) ale z każdego innego się wygrzebuje a nie wychodzę.
No i obie marki sa tak samo zakręcone.
75 akurat fotka strzelona ale fakt, że tempo w trasach raczej spokojne. Po wjechaniu do miasta zużycie określiło się na 4.8 na 100. Auto małe, ciut większe od F2 ale jednak 4 miejscowe. Wzbudza pozytywne emocje.
F2 Passion Cabrio Jack Black (past) & IQ+1.4 D4D (past)
W trasie, przy spokojnej jeździe to Scenic 1,5dCi tyle spali. Moje 120 konne 1,9dCi paliło w trasie piątkę z groszem. A rozmiar trudno porównywalny
Wg mnie zaleta Smarta to nie to że mało pali a to że zaparkuje w całości na jednej płytce chodnikowej. I uważam, że nie zrozumie tego ktoś kto nie porusza się po zatłoczonym mieście.
Temat zboczył, a mówi o alternatywie dla Smarta... więc dopiszę znów, że 500'tka to ciekawa alternatywa, która da się polubić. Wręcz coraz częściej oglądam się za wersjami cabrio
Jeszcze takie fotki mopsa z dziś.
W IT jeździ tego od zawsze do oporu ale faktem jest, że Fortwo, wszystkich generacji, jest tu także bardzo dużo.
Co dziwne, bardzo rzadko spotykany jest tu IQ, model także stanowiący ciekawą alternatywę dla Smarta.
F2 Passion Cabrio Jack Black (past) & IQ+1.4 D4D (past)