Witajcie. Smart 450 0.7 Cabrio przebieg 100k km
Smart zjada opony i ciężko skręca opiszę problem.
Smarta kupiłem parę miesięcy temu.
Opony były zjechane od środka przednie naturalnie.
Drugi objawy strasznie duży opór przy skręcaniu podczas jazdy tzn Jak by bardzo napinała się kierownica i bardzo szybko odbija znów na prosto.
Byłem ustawić zbieżność niby jest ok Ale wydaję Mi się że koła nadal są trochę /---\ tak zamiast |---| .
Czy da się ustawić kąt nachylenia kół? Podobno nie według mechaniką który robił zbieżność .
Co do skręcania na postoju jako tako idzie ja mogę żona ma problemy ale podczas jazdy nawet ja muszę dwoma rękami skręcać bo ciekzo Jak nie wiem.
Sprawdziłem krzyżak kolumny Auto podniesione kręci lekko ręcznie za koła też idzie lekko. Czuć tylko opór amortyzatora skrętu.
Łożyska amortyzatorów ok jednak wymienię.
Czy ten opór sekretu podczas jazdy może być efektem złej geometrii kół? Czy może Macie inne doświadczenia?? Dziękuję za każdą odpowiedź.
Smart zjada opony i ciężko skręca opiszę problem.
Smarta kupiłem parę miesięcy temu.
Opony były zjechane od środka przednie naturalnie.
Drugi objawy strasznie duży opór przy skręcaniu podczas jazdy tzn Jak by bardzo napinała się kierownica i bardzo szybko odbija znów na prosto.
Byłem ustawić zbieżność niby jest ok Ale wydaję Mi się że koła nadal są trochę /---\ tak zamiast |---| .
Czy da się ustawić kąt nachylenia kół? Podobno nie według mechaniką który robił zbieżność .
Co do skręcania na postoju jako tako idzie ja mogę żona ma problemy ale podczas jazdy nawet ja muszę dwoma rękami skręcać bo ciekzo Jak nie wiem.
Sprawdziłem krzyżak kolumny Auto podniesione kręci lekko ręcznie za koła też idzie lekko. Czuć tylko opór amortyzatora skrętu.
Łożyska amortyzatorów ok jednak wymienię.
Czy ten opór sekretu podczas jazdy może być efektem złej geometrii kół? Czy może Macie inne doświadczenia?? Dziękuję za każdą odpowiedź.