Znalazłem ciekawą dyskusję w sprawie dachów na niemieckim forum (polecam tłumacza Google) https://www.motor-talk.de/forum/dach-bla...14100.html
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
Łuszczący się dach
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
(25.07.2020, 17:55)Marek Smart napisał(a): Ok, ale koszt? Nie lepiej pomalować? Zależy jaki efekt chcesz uzyskać. Ja zmieniałem z panoramy na szyber. Koszt takiej operacji zamyka sie w 1k zł (przynajmniej mnie tyle wyniósł). Troche wkladu pracy wlasnego rozbrojenie i uzbrojenie. Czas pracy 1 dzień.
"Nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem"
[attachment=19468][attachment=19468]Witam!
Mój dach w Smarcie ForTwo 451 wyglądał klasycznie - koszmarnie Na początku zaznaczam iż jestem totalnym amatorem i szlifuję/poleruję pierwszy raz. Jestem już po usunięciu łuszczącego się lakieru. Papierów poszło całe wiadro! Lakier jest potwornie twardy!!! W użyciu jest maszyna polerska z regulacją obrotów żeby nie przegrzać dachu. Zacząłem od papierów na mokro od gradacji 1500..... totalna strata czasu i żadnych efektów. Skończyłem na sucho z papierem 320 (ok 80szt. 15cm średnicy każdy)!!! Na lewym zdjęciu widać pył w trakcie szlifowania. Na prawym zdjęciu dach po pierwszej polerce i 3 rodzajach past.... efekt jest nadal fatalny choć na zdjęciu tego nie widać. Od jutra wracam do papierów na mokro.... gradacja 1000 i dalej 1200, 1500, 2000 - wszystkie na mokro. Na sam koniec znowu pasty..... Folia na dach czeka..... mam nadzieję iż odetnie promienie UV i warunki atmosferyczne i że "temat" dachu już nie wróci. Straszna robota
Dobra robota ale na krótko .Utleni się i znowu będzie matowy.Dach żeby zrobić praktycznie na fabrykę (robiłem miesiąc temu) zaczynamy oczywiście w zależności od zużycia od 150,320,600,800 mokro1000,1500 ,2000mokro potem podkład na plastik odczekać 20 minut i bezbarwny lakier.W moim przypadku był bardzo zniszczony wiec pierwsze malowanie weszło w kanaliki popekanego poliwęglanu .Odczekałem dwa dni 800 mokro,1500 ,2000,2500 mokro i lakier bezbarwny.Wyglada jak nowy .polecam
(18.01.2021, 21:49)veracrus napisał(a): Dobra robota ale na krótko .Utleni się i znowu będzie matowy.Dach żeby zrobić praktycznie na fabrykę (robiłem miesiąc temu) zaczynamy oczywiście w zależności od zużycia od 150,320,600,800 mokro1000,1500 ,2000mokro potem podkład na plastik odczekać 20 minut i bezbarwny lakier.W moim przypadku był bardzo zniszczony wiec pierwsze malowanie weszło w kanaliki popekanego poliwęglanu .Odczekałem dwa dni 800 mokro,1500 ,2000,2500 mokro i lakier bezbarwny.Wyglada jak nowy .polecam Spróbuję z folią.... Zobaczymy jak się to zachowa w praktyce. (18.01.2021, 21:49)veracrus napisał(a): Dobra robota ale na krótko .Utleni się i znowu będzie matowy.Dach żeby zrobić praktycznie na fabrykę (robiłem miesiąc temu) zaczynamy oczywiście w zależności od zużycia od 150,320,600,800 mokro1000,1500 ,2000mokro potem podkład na plastik odczekać 20 minut i bezbarwny lakier.W moim przypadku był bardzo zniszczony wiec pierwsze malowanie weszło w kanaliki popekanego poliwęglanu .Odczekałem dwa dni 800 mokro,1500 ,2000,2500 mokro i lakier bezbarwny.Wyglada jak nowy .polecam (20.01.2021, 15:24)Ruff1979 napisał(a): Witam! Podłączam się pod temat. Moja panorama wyglada dość kiepsko, czy można ja zregenerować czy trzeba wymieniać? Jakakolwiek opcja nie wchodzi w grę czy jest ktoś z Trojmiasta kto się tym zajmuje? Z góry dziękuje za informacje.
Pozdrawiam,
Tomek |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
[454] Cieknący dach smart forfour | amber666 | 20 | 10.908 |
01.12.2021, 10:27 Ostatni post: Zielonadama |
|
454 - łuszczący się dach, schodzi lakier | jerhad1@wp.pl | 20 | 13.585 |
15.04.2018, 19:46 Ostatni post: filiproll |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości