Witam.
Zakupiłem właśnie smarta turbo(0.6) z 2000 roku. Prześledziłem trochę forum i znalazłem np. takie zdjęcie:
W moim samochodzie podciśnienie oznaczone jako T jest zaślepione, oraz zaślepiony jest także wężyk idący do zaworu wastegate.
Całej reszty widocznej na zdjęciu u mnie poprostu nie ma
Wisi tylko dwupinowa wtyczka, brakuje zatem elektrozaworu widocznego na zdjęciu oraz na rurze dolotu nie ma puszki do której idą przewody X oraz Y. Poprostu jej brakuje choć nie wygląda jak by była urwana tylko jak by jej nigdy tam nie było.
Pytanie zatem czy występuje kilka rodzajów sterowania zaworem turbiny?
Czy zakup takiej kompletnej rury dolotu załatwi sprawę:
Pozdrawiam
Zakupiłem właśnie smarta turbo(0.6) z 2000 roku. Prześledziłem trochę forum i znalazłem np. takie zdjęcie:
W moim samochodzie podciśnienie oznaczone jako T jest zaślepione, oraz zaślepiony jest także wężyk idący do zaworu wastegate.
Całej reszty widocznej na zdjęciu u mnie poprostu nie ma
Wisi tylko dwupinowa wtyczka, brakuje zatem elektrozaworu widocznego na zdjęciu oraz na rurze dolotu nie ma puszki do której idą przewody X oraz Y. Poprostu jej brakuje choć nie wygląda jak by była urwana tylko jak by jej nigdy tam nie było.
Pytanie zatem czy występuje kilka rodzajów sterowania zaworem turbiny?
Czy zakup takiej kompletnej rury dolotu załatwi sprawę:
Pozdrawiam