z usług Tomka, korzystam już z 6-7 lat i potwierdzam, że na pierwszy rzut wydaje się (sorki Tomek) opryskliwy (?), czy taki mało przyjemny, ale to chyba w pewnym sensie sposób na działanie. Można się z tym zgadzać lub nie, ale zawsze starał się załatwić sprawę zgodnie z wolą klienta.
Ale czy nie jest tak, że wielu uważa, że jak są na "Ty", to powinien im robić za 1/2 ceny
Raczej nikogo w sytuacji awaryjnej, nie zostawił bez pomocy.
jak pisałem, zaliczył wpadkę kiedyś - wina pracownika oczywista, ale sprawa załatwiona, Przepraszam padło bez problemu, żalu nie miałem bo jedna wpadka, nie powinna przekreslic dorobku.
Ostatnio też miałem pewną sytuację, po której czułem się "nie usatysfakcjonowany",
ale że sprawa może jednak inaczej wyglądać z mojej i Tomka strony, to pewnie prawda jest gdzieś pośrodku.
Wiem, że zawsze mu zależało na opinii i satysfakcji członków Smartklubu.
Miejmy nadzieję, że te słowa które tu padły, zwrócą uwagę, że coś czasami jest nie halo,
i w tej rzeszy kilkuset Smartów, które się przewijają przez SmartWarszawa nie będzie niezadowolonych klientów.
Kiedyś właśnie rozmawiałem z Tomkiem o serwisie Zarzyca, i na pewno to nie jest ten sam przypadek, bo serwis na Mokrej rozwija, a bez klientów tego nie zrobi.
Grunt aby zawsze sprawę obgadać i starać się znaleźć wspólne rozwiązanie.
Ale czy nie jest tak, że wielu uważa, że jak są na "Ty", to powinien im robić za 1/2 ceny
Raczej nikogo w sytuacji awaryjnej, nie zostawił bez pomocy.
jak pisałem, zaliczył wpadkę kiedyś - wina pracownika oczywista, ale sprawa załatwiona, Przepraszam padło bez problemu, żalu nie miałem bo jedna wpadka, nie powinna przekreslic dorobku.
Ostatnio też miałem pewną sytuację, po której czułem się "nie usatysfakcjonowany",
ale że sprawa może jednak inaczej wyglądać z mojej i Tomka strony, to pewnie prawda jest gdzieś pośrodku.
Wiem, że zawsze mu zależało na opinii i satysfakcji członków Smartklubu.
Miejmy nadzieję, że te słowa które tu padły, zwrócą uwagę, że coś czasami jest nie halo,
i w tej rzeszy kilkuset Smartów, które się przewijają przez SmartWarszawa nie będzie niezadowolonych klientów.
Kiedyś właśnie rozmawiałem z Tomkiem o serwisie Zarzyca, i na pewno to nie jest ten sam przypadek, bo serwis na Mokrej rozwija, a bez klientów tego nie zrobi.
Grunt aby zawsze sprawę obgadać i starać się znaleźć wspólne rozwiązanie.
"Cytrynka" FT 2011, 1.0 był mhd jest Brabus